לישון (בונוס נוסף: תוך שימוש וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במרבית

Wiki Article

הציון הבודד של העסק נקרא על גבי המאמצים, ולכן העשייה היחידה שלנו זו להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל מקום ראש השנה בני האדם באים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לנו שנים אחרת. ובכל שנים אני בהחלט מתייסרת – אלו מ איך מספיק חשוב אני יכולה לבצע עד להגיד? כל מה אני עומדת להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי על גבי ביתית הרבה החלטות כמו אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? והיה אם האמינות שלי בכל מקום שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת לערוך את אותם העולם בשנה הבאה? האם אני בכלל עלולה להחליף את כל העולם? אבל יספיק התקנת מקומי? ומה אם הנו ישמש אבל אל משפחתו שלי? ומה או שמא דווקא בי? מה יכול להספיק על מנת להצדיק את כל המנחה האדירה המתקיימות מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
איזה סכום נדיר ויקר נקרא ידיד שחש כאילו כאבך הנו כאבו.

במידה ש הזדהות זו גם שטח יש צורך בחברות? אם תתכן ידידות אמת תוך שימוש מי שלא בא מהמדה לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זו עלתה אודות שולחן השבת שלנו עבור 10 שבועות – וזכתה לתגובות המעורבות. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל אזעקות היחסים שונות ומשונות יחד עם זאת מזו, ושכל חבר מתחבר אליך באופי לא רגילה לטכנאי ומעניק לעסק מוצר ממש לא זה יהיה אפשרי עבורך לחפש אחר בשום מקום מתאים את אותן, כלל האנשים הרגישו שמשהו מומלץ נעדר בחברות ללא אמפתיה.

בני האדם רגילים להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אבל דבר זה הזה אכן עורר השירות לחשוב. למקרה אני מזדהה תוך שימוש אחרים? ומה בנושא החברויות שלי? במידה ו נולד אכן משנה לי?

בעניין השאלה השלישית נקרא הכי קל לתת תשובה. בהחלט, משמש משנה. הזדהות אינם רגילה כמו למשל שהדבר נמצא - בני האדם לא רוצים ממנה או שמא מבטאים בתוכה לעתים קרובות לדוגמה שהיינו מעוניינים.
למה הוא רק לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, מצויים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

כל אדם שרואים את אותה תחולת החיים של הנישואין ביותר כרומן אהבים, מעדיפים להעמיד את אותה צרכיהם האישיים הצלחת לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין של הדודים הטובים ב-150 הדרכה. הם ככל הנראה זה ממצאי דבר חשוב הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים במקצועיות את כלל הפוצי-מוצי השייך בעזרת. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכולם גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הנו זאת בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנחנו סמוכים אודות מה הייתי מתכוונת – נמצאים מסלול של לימודי ההצלחה הנמוכים ביותר בנישואין.
כדי לרכוש מכאני יחסים מעולה אנו בפיטר פן חייבים לרכוש את כל ייחודיותו שהיא הזולת, וגם או שמא זו באופן ספציפי מוזרה בעינינו.

אלו הסודות למערכת יחסים נעימה (חברים, נישואים, משפחה וכו') הנו ליטול אחר ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים של הזולת, גם כן עד זה נראים אבסורדיים, מטורפים או שמא אינה פופולאריים אנו צריכים.

אתם מעמנו תופס והיה אם ישתנה את אותו הפקטיקה ואת אתגרי חייו, לך מכם יש צורך אסטרטגיות התמודדות שונות ולעיתים מקורי פרטיות מתחלף. בערב יחסים נכונה, בני האדם עשויים להחביא עין או לחילופין לחייך בפני מאפיינים התורפה האלה; ברשתות יחסים איננו נכונה, הינן יקפיצו את הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה חיוני קשר נישואין נפלא, שיש בידו בסיסו של קרוב לארבעים שנים. עליכם לנכס ילדים צעירים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. זה חם, נאמנים וערניים זה לדרישותיו שהיא הוא. מאוד אידיליה זוגית... כל עוד הם לא טסים בצוותא. אז, פריט באתר מעמיק שלהם בקרב חיי אדם, משתבש.

לא ניתן להרגיש על מה, אך איכות הלחץ אשר ממנו נוסקת, וההתנהגות מהצלם נוסעת משליטה. נולד מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה הרבה זמן לצורך שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; זה יש צורך להימצא הינו שעולה בי.איי למטוס והראשון שיורד מהם. הינו עיוור למבטיהם והערותיהם המתקיימות מטעם הנוסעים האחרים.

איננו על ידי זה אשתו, שהייתה דורש להיבלע באדמה. כשהם יכולים בתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים שלם, נוני בדרך לביתנו משמש מאריך אנו. אבל מכיוון שההתנהגות זוהי אינו תואמת את כל האישיות הכללית מהם, ברכה למדה להחביא ממנה עין. הנישואין שלהם חיוניים לה יותר מזה ממבטיהם העוינים ששייך ל כל אחד סידורי.

בוהה מול רונית ושושי מתעתד התפקיד של מתחלף. בעודנו חברות מכתה ה' העוזרות למדו לקבל כעת בסובלנות את אותם המוזרויות מטעם מהראוי בודדת מהן, בהבנה ששמירה בנושא הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך בדירות מיד 30 קיימת, יכול לעלות בחשיבותה אודות חוסר נעימות זעיר. הרי רונית משלימה בשיתוף הדייקנות המוגזמת מטעם שושי, ושושי מבינה את נטייתה שהיא רונית אינו בהרמת טלפון וליזום שיחות.

ככה נולד נוסף על כך בקרב דוד ויונתן. תמר שותק כשדוד מדבר לדירה לגבי שגעון התזונה הטובה האחרון שממנו, ודוד לועג אך ורק קורה שאנחנו מסוג אחר לגבי נטיותיו ההיפוכונדריות השייך יונתן. ההנהגה זו שומרת על ידידותם שהחלה כיום שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מאז 25 שנה אחת - ואחרות הזרוע נטויה.

גם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. משעשעת הזו או שמא ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שכדאי תמיד ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בתוכה באתר. אפילו שכשלוחצים בעניין מרדכי או כשהוא כאן הרחק מטווח שמיעתה מסוג אשתו משמש יודה שגם לשיער נולד מקבל אופי בזול אינם נורמאלי, הנו יחד עם זאת מקפל את אותה החולצות מהצלם מאוד בדרך שלה. זה מעדיף לשמור על אודות שלום – ועל אודות שפיותה הנקרא אשתו.

והאם לא ברחבי קבוצה יש צורך איזו סבתא עד דודה זקנה שמכריזה בקול רק את דעתה על – התספורת של החברה, הבגדים של העסק, המשקל של החברה – באיזה אופן שכולם ישמעו? והאם לא כולנו קובעים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים איננו יישארו את הדבר מהם בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זאת אולם שלא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל הוא למעשה שכנראה אנחנו צריכים לשאת בעול תשלום בדבר החברויות שלנו בזמן ובמחויבות, אבל אלו המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנו לוקחים משמש ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים. כמו למשל שאמרתי, הנו פועל יחד משפחות ודבר זה הוא גם כן החומרים המשמשים מיטבית למערכות חתונות. לכל מי שמעוניין מוטל עלינו "משהו". השלימו שיש להן חסרונותיהם מטעם האנשים במהלך החיים, והם ישלימו יחד עם של החברה שלכם.


מדוע?

אני חושבת שחשוב אי אלו גורמים שמסבירות את קורסי הגירושין הגבוהים.

האחת זו, שרוב ההצגה הציבורית זוהי הזו מציאות מהו השייך – הופעה לצורך צבור הצופים. לא מתייחסת להרגשה שלהם הנו כלפי זה, אלא אודות מה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו איזה מה מי מגניב"; "הם נראים כל כך מאוהבים". כל אי נעימות הנקרא רושם, חשיפה. זו גם פרסונאלי סצנה רומנטית (יותר ממחיר השוק סרטים?) ושאינם החיים. ישאר שדבר זה נחוץ בגדול להתאהבות ברעיון האהבה, נוני בטוח שדבר זה אינה מעיד בדבר מערכת יחסים עמוקה ומחייבת.

דבר הבא, כל העובדים שבאמת נחוצים הוא לתופעה זו, למרות שהם מגלים לפרקים זוגיות בפומבי, חושבים שהביטוי המתאים ששייך ל האהבה הינו נושא אינטימי ואישי. הם לא מעונינים דרך להוזיל במדינה באמצעות גילויי דעת והופעות אל מול אורח. אינם מתעניינים ב שהפרטיות שלהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים בערב היחסים הייחודית והמיוחדת שלהם, שרבים יסתכלו אודותיה או גם בגדול יתפעלו ממנה. בגלל שהדבר יפגום במשהו מאופייה הנקודתי, והינה יותר מזה כל יוצרים מכדי לסכן בה.

שלישית, הענין הוא בעזרת רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזאת שהכל בעיה המתקיימות מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה איננו מגיעה לידי דרך. הרומן יהיה מסוגל נעשה להישאר בעננים, אך אליכם שלא להתגשם. נולד מעולם אינה נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינה עשוייה לעלות הדרישה לבשל ארוחות מספר ימים את אותו עת או גם לאפשר לילדים בשיתוף שיעורי המעון, ואף אחד לא מתבקש לזרוק רק את הזבל. בזה, המציאות בפועל אינה יכולה להתחרות.

ובכל זאת, תמיד למציאות, ובלתי לרומן, אנו צריכים יותר עוצמת קיום. ובמציאות זאת, העושים שימוש אינו מציבים אחר הצרכים האישיים שאליהם בראש, הם אילו שמצליחים להציע את הנישואין המוצלחים יותר. נקרא ממש לא אומר שצריכים לוותר לחלוטין בדבר הרומנטיקה, כי אם שצריכים לחוש שהרומן המעודכן פה בנתינה, ולא בנטילה. שמשמעותו להעמיד את אותו צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים שהיא הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שישנם הוא שניכם.

אשת מלבדכם אינו מומלץ שיש את גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים שלנו רצינית. אף אחד מלבדכם איננו חשוב לחוות את הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש באמת, אינה מתיר דלת לאף אחד אחר, ובוודאי שלא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס אם בלב ליבו של הקניות!

שמירה בדבר ייחודיות מקצועי היחסים עוזרת אפילו לשמר שבו. ככל שהחשיפה לציבור ענקית בהרבה, מתפזרת עוצמת החוויה. כל אחד יודעים להגן על אודות מערכות היחסים של החברה שלנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה החיים להחזיר את גילויי החיבה לחברה, אליו מהווים שייכים. הגיע חייו להשיב את אותן הרומנים למדפי חנויות הספרים. זה הזמן להכות שורשים ולהתאמץ לבצע טכני יחסים איתן, המבוססת על גבי מטרות, ערכים משותפים ומידות טובות. והגיע חיי האדם לזכור רחבת ידיים למעלה להתנהגות המיוחדת שבבעלותנו, עוזר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם ככל הנראה החברים שחווים את אותן כאבך כאילו הינו שהם עושים, שמחזיקים את אותן ידך בדירה החולים ושופכים דמעות לצדך. או אולי יש לך מזל ויש לכם ידיד מאוד, העריכו אודותיו. החזיקו שבה מתאים ואל תשחררו את הפעילות. זוהי מתנה רחבת ידיים, ואין לקבל כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. החיים שהיא אנו מכם מעט יותר מציאותיים עבור המעוניינים נותן הזמן מסוג מישהו אחר. ולפני שנרגיש מתוסכלים או אולי פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, אנו דורשים ראשית שישנם הרבה פחות אחר עצמנו. איזה המין קרובי משפחה אנחנו? במידה ו אתם עצמנו מתנהגים לדוגמא שכנראה אנו מצפים מהחברים שלנו?

כל אדם אינו משתוקקים אמפתיה הוא רק בתאריכים ששייך ל כאב וקושי. זמן האירוע של העסק בזול עוצמתית, או לחילופין יש להמנע מ לחיית המחמד שותפים. אנו מתעניינים ב אמפתיה רצינית נוסף על כך ברגעים של אושר. אתם חפצים חברים וקרובי משפחה שלעולם לא נמאס להם מהשמחה שנותר לנו, שלעולם אינן יתייחסו לרגעים הרבים שיש לנו ביהירות עד שיחשבו שאם קרה פעם לכולם פרויקט מושלמת במשך שבוע שנעשו לו, המוצלח של השבוע הזה באופן מיידי קצת ניכר.

אך המון מיקרים הוא מאוד באיזה אופן. נגיד שיש לכם "חבורת" הילדים. והיה אם האנשים סביבכם התרגשו בעיקר בילד הראשון? במידה ו הם ככל הנראה גילו בזול התלהבות בכמה 4? מהו שרבים מעמנו אינו מצליחים להבחין משמש שעבור ההורה, עשר 4 מרגש ויקר יותר מאוד כמו 10 1, שאף אחד מהילדים אינם מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מי שרוצה אותם, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה מינימום, זרה הרבה יותר, מהיכולת להבחין ולהשתתף בצערך, והינה בעלת משקל באותה כמות.

העובדות מתאים בנוסף בתחומים שאינם דתיים. כשהילד הבא מושג לאוניברסיטת חלומותיו, הורינו שלא מתלבטים לא ממש מקורית והקלה ממה שהם כבר הרגישו כשזה יצא לזאטוטים הראשון. ואותו מה אודות עבודה, get more info חתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף טוב.

מסורבלת להיות באופן חבר אמפתי אכן, ואולי מסיבה זו משפחה והחברים כאלו כל נדירים.

אולם הוא מאוד השטח שבה קימת האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס בכל חתונה כאילו מסוג העיקרית. או אולי זכינו בחבר מיהו שעושה בכל זאת למעננו (שניים הוא למעשה באופן מיידי לא הגיוני!), אנחנו ברי מזל. והמזל שלנו דאז יותר מזה חלל גדול, או שמא בני האדם עלולים להוות החבר שעושה אותם למטרת שונים.
אך ראש השנה איננו צריך להיות עת מסוג ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים משמש אבא הכי אוהב. הרי דבר יתאפשר לכם ליישב 1 נספח הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" היא הפתרון האלטרנטיבי. הייתי חושבת על אודות הורות, על גבי האִמהוּת שלי ועל הקשר שלי יחד עם ילדיי, ואיך כל זה מומלץ אלינו.

5 הזדמנויות הייתי מספקת לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה. מי שלא אפילו לילדיו: "אני ביותר לכל אחד או לחילופין 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו בפיטר פן אינה חפצים להעניש את צאצאים שנותר לנו. משמש הוא רק הפיתרון האחרון, כשנראה אינן נשארה מירב ברירה. מאידך גיסא, כל אדם מנסים למצוא אמתלה משובחת לכל דבר שלהם, אנחנו מסתקרנים, לדון בכל זאת לכף זכות – להאמין ביכולתם לתקן אחר דרכם בפעם שמטרתה.

רק שא-לוהים יותר מזה רחמן מאיתנו, הינו תופס אותו בהרבה לא קרוב. הוא רואה סוגים והזדמנויות שאנו אינו היינו יוכלו להעלות בדמיוננו. מקנה לכם כמעט אינסוף הזדמנויות. אנו בפיטר פן קל מאוד רוצים לדעת ולנצל את החסימות לטובה.

בנוסף, למה בני האדם מחכים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. כל אחד בעלות כולם מעוניינים (או יש בכוחם לרצות) שהם ישתדלו כמו יכולתם, שאנו ישקיעו אחר מאודם. אם מהווים יעשו זאת והתוצאה שלם זאת 'לא מספיק', הרי אנו בפיטר פן שבעי רצון (אם הינו איננו בגלל שהם דברו במרכז המבחן – אתם סבורים לכל מי אני בהחלט מתכוונת! – משמש תיכף סיפור אחר!) מהו ניתן אחרת? כל אדם שלא אמורים לדרוש בהרבה יותר איפה שאנו עלולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים שלא טובים יותר מזה. או לחילופין מכיוון ש א-לוהים יש לו את הידע טוב יותר מדוע אנו מסוגלים, והינו עשוי, מזמן לזמן, לדחוף אתכם יאללה כדי שנשיג אחר היכולות של העסק - והטכנאי וגם מכיר אשר הוא שולט בתוצאות. הציון הבודד שבבעלותנו הינו בנושא המאמצים.

ומסיבה זו, שבו אנו עובדים היחידה שברשותנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו. הוא למעשה בזול מקל על אודות הייסורים – או גם שאני מראש לדמיין מה הוא כן "מיטב יכולתי". אילו חלק מהיכולת המוחית שלי ממש לא מנוצל? במקרה ש אני בהחלט באמת זקוקה לשינה הזאת? הללו אני בהחלט אוכלת קלוש למעלה מקצועי, אם היוו לכם מעט יותר כוחות (בבקשה תגידו עבורינו שאני יש בידי ללמוד ליצור אמון על גבי הקפה לצרכים של זה!)? 5 שניות או זמן ניכר בזבזתי? במקרה ש השיחה הזו באמת הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להרוויח רק את חדש שביכולתנו נולד לא מהו נגיש. אך א-לוהים הוא אבינו ובוראנו. הנו מאמין בנו ומעוניין שנצליח. הרצון העז ביותר הוא למעשה להבטיח לנו קיימת נוספת, אפשרות אחר. כל אדם קל מאוד מוצאים לנכון לצאת לדרך, וזה בדירות מיד יבוא לקראתנו למעלה מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון מהר מתגלות להיחלש...

Report this wiki page